Vaša korpa je trenutno prazna
Imate pitanja? Ili želite da poručite telefonom? Pozovite na: 011 32 92 140
Skip Navigation Links

Usluga DESK Care Pack

  
1.    Šta znači ova usluga?
Dodatna vrednost na uređaj koja podrazumeva preuzimanje uređaja na servisiranje isključivo u servisu DESK-a i kontakt sa ovlašćenim servisima proizvođača do rešenja reklamacije. DESK u potpunosti preuzima rešavanje reklamacije na uređaj prema garantnim uslovima koji su navedeni u DESK-ovom garantnom listu vodeći računa da se reklamacija reši u najkraćem mogućem roku!
 
2.    Uz koje uređaje se nudi usluga?
Usluga se nudi za sada samo i isključivo uz sledeće uređaje:
-          notebook-ove
-          monitore
 
3.    Šta kupac dobija kupovinom ove usluge?
Kupac ima slobodu izbora: da uređaj u slučaju kvara nosi u ovlašćeni servis o svom trošku i sam komunicira sa ovlašćenim servisom (standardna procedura) ili da u DESK-u uz uređaj kupi uslugu DESK Care Pack. Time kupac obezbeđuje dodatnu vrednost koja znači da će u slučaju kvara taj uređaj dopremiti u DESK-ov servis koji dalje preuzima brigu o rešavanju reklamacije (testiranje, slanje ovlašćenom servisu, vraćanje kupcu posle popravke ili zamena u garantnom roku).
 
4.    Koji je garantni rok na ovu uslugu?
Garantni rok na uslugu se direktno vezuje za garantni rok na uređaj koji daje sam proizvođač, a koji traje od datuma kupovine uređaja pa narednih 12, 24 ili 36 meseci.
 
5.    Kolika je cena usluge?
DESK Care Pack za godinu dana košta 5%, za dve 8%, a za tri 10% od prodajne vrednosti uređaja. DESK Care Pack za dve i tri godine može se kupiti isključivo za uređaje za koje ovlašćeni servis (odnosno proizvođač) daje odgovarajuću garanciju.
 
6.    Da li se ova usluga može kupiti retroaktivno?
Ova usluga se može kupiti u roku od 30 dana od dana kupovine za uređaje kupljene posle 19.02.2010. Tom prilikom je potrebno da kupac donese račun DESK-a kao dokaz o kupovini u DESK-u, kao i garantni list proizvođača koji će DESK zadržati, a kupcu će biti izdat garantni list DESK-a sa kojim se kasnije uređaj može reklamirati DESK-u. Naknadnom kupovinom DESK Care Pack-a ne produžava se originalni garantni rok (na DESK-ovom garantnom list stajaće isti datum kao i na originalnom garantnom listu proizvođača).
 
 
 
Odakle krenuti?
Da li imate otvoren nalog? Ako nemate unesite ovde Vaše podatke  i počnite sa nabavkom. Dobrodošli!
Desk novosti  RSS • Ljutice Bogdana 20, 11000 Beograd • Pozovite 011 32 92 140 • Pošaljite faks 011 32 92 750. Pošaljite e-mail: podrska@desk.rs
Listamo se na portalu ShopMania u kategoriji Računari